Schimb / Returnarea produselor neutilizate
Nu s-a potrivit mărimea, croiala sau culoarea?
1. Condiții de returnare a produselor:
– dacă nu sunteți mulțumit(ă) de produsul comandat, îl puteți returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului
– vă rugăm să vă asigurați că produsul pe care doriți să îl returnați nu prezintă urme de purtare și este în stare perfectă, cu eticheta atașată. Produsele purtate, utilizate, spălate, incomplete sau deteriorate nu pot fi returnate în baza dreptului de retragere în 14 zile fără motiv.
2. Vă rugăm să completați documentul inclus în colet și să trimiteți împreună cu acesta produsul pe care doriți să îl returnați (Formular de retur):
- 1. Returnare prin curier, poștă sau personal: Armyshop, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica, Slovacia, +421 918 966 026 (vă rugăm să nu uitați să indicați numărul de telefon +421 918 966 026 pe colet)
- 2. Packeta – serviciu de retur simplificat:
1. Ambalați produsul și duceți coletul la orice punct de predare Packeta. Puteți crea coletul direct în aplicația Packeta sau pe site-ul Packeta.ro – după plată veți primi automat un cod de trimitere.
2. Comunicați codul angajatului punctului de predare și înmânați coletul (produsul ambalat). De etichetare se ocupă Packeta. Păstrați dovada de expediere!
Cum obțineți codul de retur prin noi?
– îl puteți achiziționa la următorul link: Asistent de retur (taxa serviciului: 21 lei, TVA inclus)
– sau direct prin aplicația Packeta / pe site-ul Packeta.ro
3. După primirea și verificarea produsului returnat, vă vom informa prin e-mail că coletul a fost recepționat.
- în cazul unui schimb de produs – verificăm mai întâi disponibilitatea articolului:
- dacă produsul este disponibil – vi-l trimitem pe cheltuiala noastră
- dacă produsul nu mai este disponibil – vă contactăm pentru a propune o soluție alternativă
- în cazul unui retur – după verificarea produselor returnate, restituim valoarea acestora prin storno sau transfer bancar
- în cazul returnării întregii comenzi, suntem obligați prin lege să rambursăm întreaga sumă, inclusiv costul transportului – atenție, acest lucru se aplică doar celei mai mici taxe de livrare (17 lei)! Dacă ați ales un alt tip de transport cu un cost mai mare, vom rambursa doar echivalentul celei mai mici taxe de livrare (17 lei).
- dacă produsul returnat a fost livrat împreună cu un cadou promoțional, vă rugăm să îl returnați și pe acesta – fără el, returul nu poate fi procesat
- procesarea returului are loc, de regulă, în 2–5 zile lucrătoare de la primirea coletului, dar poate dura până la 14 zile calendaristice
SFATURI:
– vă recomandăm să păstrați întotdeauna dovada de expediere / chitanța / numărul de urmărire, pentru a putea verifica oricând unde se află coletul returnat. Și dacă a fost deja livrat către noi.